Subject: FW: Kooskõlastame: Riigitee 9 Ääsmäe‒Haapsalu‒Rohuküla km 19,66 asuva Riisipere silla (nr 341) rekostrueerimine
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 09:26:02 +0200

Palun registreerida. Toimik 8-1/22-147

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Transpordiamet

From: Indrek Brandmeister <[email-masked]>
Sent: Saturday, February 17, 2024 12:59 AM
To: Elle Tamm <[email-masked]>
Subject: Kooskõlastame: Riigitee 9 Ääsmäe‒Haapsalu‒Rohuküla km 19,66 asuva 
Riisipere silla (nr 341) rekostrueerimine

Lp Elle Tamm

Käesolevaga kooskõlastame Riigitee 9 Ääsmäe‒Haapsalu‒Rohuküla km 19,66 asuva 
Riisipere silla (nr 341) rekostrueerimine ehitusprojekti kohased 
ehitustegevused.

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

TEL  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>

Riigitee 9 Ääsmäe‒Haapsalu‒Rohuküla km
19,66 asuva Riisipere silla (nr 341)
rekonstrueerimise ehitusloa menetlusse
kaasamine ja keskkonnamõju hindamise
algatamata jätmise kohta seisukoha
küsimine

Transpordiamet algatas ehitusloa andmise menetluse riigitee 9 
Ääsmäe‒Haapsalu‒Rohuküla km
19,66  asuva  Riisipere  silla  (nr  341)  rekonstrueerimiseks.  Tee 
ehitustööd  toimuvad  eeldatavalt
2024. aastal ja viiakse läbi vastavalt Selektor Projekt OÜ  tööle nr P23003 
„Riigitee 9 Ääsmäe-
Haapsalu-Rohuküla km 19,663 Riisipere silla põhiprojekt“.
Projekti eesmärk on olemasoleva Riisipere silla lammutamine ja selle asemele 
samasse asukohta
uue silla rajamine, et tõsta liiklusohutuse taset, sõidumugavust ja 
parandada silla kandevõimet.
Projektiga on võimalik tutvuda digitaalselt: 
https://pilv.mkm.ee/s/S61XQGeMzDFCcQr .
Ehitusseadustiku § 42 lg 7 ja keskkonnamõju hindamise ja 
keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse §
11 lg 22 alusel esitame teile kooskõlastamiseks või arvamuse avaldamiseks 
ehitusloa eelnõu ning
seisukoha võtmiseks keskkonnamõju hindamise algatamata jätmise eelnõu. 
Palume teie seisukoht
esitada hiljemalt 27.02.2024 e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .
Kui nimetatud tähtajaks ei ole seisukohta esitatud ega ole taotletud tähtaja 
pikendamist, loetakse
ehitusseadustiku § 42 lõike 9 alusel ehitusloa eelnõu kooskõlastaja poolt 
vaikimisi kooskõlastatuks
või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi ehitusloa eelnõu kohta arvamust 
avaldada.
Täiendavate  küsimuste  korral  palume  pöörduda  Transpordiameti 
projekteerimise  üksuse
projektijuhi Elle Tamm poole (tel +372 5597 6476, e-post 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ).
Lugupidamisega

Elle Tamm
projektijuht
planeerimise osakonna projekteerimise üksus
Lisad:  1. Riisipere silla tee ehitusloa eelnõu
2.  Riisipere  silla  tee  ehitusloa andmise ja keskkonnamõju hindamise 
algatamata jätmise
korralduse eelnõu  3. Keskkonnamõju eelhinnang
Adressaadid: Keskkonnaamet  Maa-amet  Põllumajandus- ja Toiduamet  Saue 
Vallavalitsus  Riigimetsa Majandamise Keskus  Telia Eesti AS  Taivo Peel
55976476, [email-masked] <mailto:[email-masked]>